Kötü Yemek, Eskimiş Koltuklar: Air India Business Class Yolcusu Kabus Gibi Uçuş Sonrası Hizmetle İlgili Sorular

Leila

Global Mod
Global Mod
Yeni Delhi: Air India'nın yakın zamanda Yeni Delhi'den Newark'a uçuşundaki business sınıfı yolcu, temizlik, hizmet ve olanaklarla ilgili sorunları vurgulayarak kabus gibi bir deneyim yaşadığını anlattı. Sık uçan bir yolcu olan Vineeth K, Tata Group'a ait havayoluyla ilgili hayal kırıklığını sosyal medyada dile getirdi. Bay K, X'te (eski adıyla Twitter) “Yıllardır Emirates ile uçtum, her zamanki varış noktalarıma direkt uçuşları nedeniyle Air India'yı tercih ettim” dedi. Ancak AI 105 uçuşundaki deneyimi beklentilerin çok gerisinde kaldı.
Bay K.'nin şikâyetleri kirli ve arızalı koltuklardan, iştah açıcı olmayan yemeklere kadar uzanıyordu. Koltukları “yıpranmış” ve “temiz değil” olarak nitelendirdi; hatta bazı koltuklar çalışmıyor durumdaydı. Uçuşta ayrıca 25 dakikalık gecikme yaşandı.

Bay K. uyumaya çalıştığında başka sorunlar ortaya çıktı. “Koltuğum, reklamı yapıldığı gibi düz yatağa dönüşmeyecek” diye anlattı. Mürettebat sonunda onu işlevsel bir koltuğa yerleştirirken, bu rahatsızlık seyahat deneyimine gölge düşürdü.
Yaralanmanın üstüne bir de, uçaktaki yemekler bir hayal kırıklığı yaşattı. Bay K., “Yemekler az pişmişti, bu daha önce Air India'da hiç yaşamadığım bir şeydi” dedi. Ayrıca meyvelerin bayat göründüğünü ve diğer yolcular tarafından yenmediğini bildirdi.
Eğlence sistemi de Bay K.'nin kişisel TV ekranında bir arıza görülmesi nedeniyle aynı seviyede performans gösteremedi.
Bay K. vardığında başka bir hayal kırıklığıyla karşılaştı: hasarlı bagaj. “Tabuttaki son çivi” diye yazdı, kırık kulpları, eksik etiketleri ve bozulmuş bir kilidi anlattı.

Yazının tamamına buradan bakın:


KORKU HİKAYESİ ???????????? ile #Hindistan Havayolları Yeni Delhi – Newark'tan business sınıfı uçuş (AI 105)

Birkaç yıl Emirates ile uçtuktan sonra, sık seyahat ettiğim yerler olan NY, Chicago ve Londra'ya direkt uçuşlar sundukları için yakın zamanda Air India'ya taşındım.

Dünkü uçuş… pic.twitter.com/STf2xrPich— Vineeth K (@DealsDhamaka) 15 Haziran 2024
Air India başlangıçta Bay K.'nin gönderisine özür dileyerek yanıt verdi ancak daha sonra tweet'i sildi. Bay K. daha sonraki bir gönderide bu görevden alınma işlemini sorguladı. Mesajda, “Sayın Efendim, rahatsızlıktan dolayı özür dileriz ve yolcularımızın bu tür bir rahatsızlıkla karşılaşmasını asla istemeyiz. Lütfen rezervasyon bilgilerinizi, koltuk numaranızı ve DBR/filer referans numaranızı bize DM ile gönderin. Hemen inceleyeceğiz. ”

Yorum almak için Air India'ya ulaştık ancak henüz bir yanıt alamadık.
 
Üst