Hindistan Merkez Bankası (RBI) kısa bir süre önce 2000 Rs’lik banknotların tedavülden çekildiğini duyurdu ve insanların 30 Eylül 2023’e kadar bu banknotları takas etmelerine veya banka hesaplarına yatırmalarına izin verdi. Bu banknotlar 30 Eylül’e kadar yasal ödeme aracı olarak kalacak olsa da, haberler internette bir çılgınlığa neden oldu. Memler çeşitli platformları doldurdu, ancak bir et dükkanı bu duyuruyu satışlarını artırmak için akıllıca kullandı. Bir Twitter kullanıcısı, dükkanın dışında görüntülenen ve 2000 Rs’lik banknotların renkli çıktılarını içeren bir mesajın resmini paylaştı. Mesajda, “Bize 2000 Rs notu verin ve bir saf et dükkanı olan GTB Nagar sardar’dan 2100 Rs mal alın.” Tweet, dükkan sahibinin yenilikçi reklam stratejisini övdü ve RBI ile karşılaştırıldığında Delhililerin akıllılığını vurguladı. Tweet’e ve ekteki resme bir göz atın.
Öyleyse oku: Amul, RBI’nin 2000 Rs’lik Banknotları Geri Çekme Kararına İlişkin İlginç Bir Konuyu Paylaşıyor
Öyleyse oku: “Artık Aptal Olmayan İnsanları İşe Alıyoruz”: ABD Pizza Dükkanındaki İmza Dikkat Çekiyor
Bu mağazanın reklam stratejisi hakkında ne düşünüyorsunuz? Aşağıdaki yorumlarda bize bildirin.
Öyleyse oku: Amul, RBI’nin 2000 Rs’lik Banknotları Geri Çekme Kararına İlişkin İlginç Bir Konuyu Paylaşıyor
Gönderi, mikroblog sitesinde viral oluyor ve bir lakh üzerinde görüş ve çok sayıda tepki topladı. Bu fikirden etkilenen bir kişi, “iş anlayışı tamamen fırsatları değerlendirmekle ilgilidir” yorumunu yaptı.RBI’nin akıllı olduğunu düşünüyorsanız, tekrar düşünün çünkü Delhililer çok daha akıllı.
Satışlarınızı artırmak için ne yenilikçi bir yol! ????#2000 notupic.twitter.com/ALb2FNDJi0— Sumit Agarwal ???????? (@sumitagarwal_IN) 22 Mayıs 2023
İnsanlar et dükkanının “reklam stratejisini” onayladı.İş anlayışı tamamen fırsatı yakalamakla ilgilidir— Hitendra (@hd_hitendra) 23 Mayıs 2023
Destansı satış yaratma kampanyası— Yüksek Düşünme ???? (@elevateddown) 22 Mayıs 2023
Bir kişi “Kitne tejasswi log hai humare paas (ne kadar zeki ve yetenekli insanlara sahibiz)” diye tepki gösterdi.Güzel Reklam stratejisi— Ashish Yadav (@YadavAshish7492) 23 Mayıs 2023
Öyleyse oku: “Artık Aptal Olmayan İnsanları İşe Alıyoruz”: ABD Pizza Dükkanındaki İmza Dikkat Çekiyor
Mikroblog sitesinde bir tweet, “Mahatma Gandhi ne socha bhi nahi hoga ki meat shop me unki value badh jaayegi (Mahatma Gandhi bir et dükkanında değerinin artacağını asla hayal edemezdi),” tweetini okudu.pic.twitter.com/K9L2yweoWh— Hardik Bhavsar (@Bitt2DA) 22 Mayıs 2023
Bundan önce, popüler süt ürünleri markası Amul ve gıda dağıtım platformu Zomato da RBI’nin RBI’yi geri çekme kararıyla ilgili komik gönderiler paylaşmıştı. 2000 not. Zomato, tweet’inde çocukların, yetişkinlerin ve efsanelerin uygulamadan yemek sipariş ederkenki davranışlarını sıraladı. “Çocuklar: bankada 2000 Rs banknotu bozdurun, yetişkinler: teslimatta nakit sipariş verin ve 2000 Rs notu verin, efsaneler: 2000 Rs notu hiç olmadı.” Hikayenin tamamını buradan okuyun.Mahatma Gandhi ne socha bhi nahi hoga ki et shop me unki value badh jaayegi pic.twitter.com/0j8K86jzdj— Sagar (@sagarcasm) 23 Mayıs 2023
Bu mağazanın reklam stratejisi hakkında ne düşünüyorsunuz? Aşağıdaki yorumlarda bize bildirin.